BladeScan Type AHS
Lexus je pionir u svjetlosnim tehnologijama na automobilu, te je bio prvi proizvođač automobila koji je opremio svoja vozila glavnim svjetlima LED i prilagodljivim glavnim svjetlima (Adaptive High beam System - AHS) radi povećanja sigurnosti uz promet iz suprotnog smjera. Na novom RX-u, Lexus opet uvodi svjetsku premijeru kroz sustav BladeScan Type AHS. Svjetlo iz LED žarulja svijetli na dvokrilno ogledalo koje se vrti velikom brzinom, a svjetlo se prenosi na leću te osvjetljava cestu ispred vozila. Iako se pomak svjetlosnog snopa ne zamjećuje, BladeScan Type AHS precizno kontrolira distribuciju svjetla sinkronizacijom rotacije lopatica ogledala i uključivanjem i isključivanjem LED glavnih svjetala. S obzirom na to da se djelovanje dugog svjetla može proširiti na prirodniji način, ovaj sustav osvjetljava mjesta koja bi moglo biti teško vidjeti uz konvencionalna duga svjetla, kao što su rubovi kolnika. Osim toga, ovaj sustav omogućava vozaču prepoznavanje pješaka i prometnih znakova mnogo ranije, bez ugrožavanja vidljivosti vozača u vozilu, ili vozača koji se kreću u suprotnom smjeru. Prepoznavanje pješaka noću je poboljšano i sada doseže 56 metara čeone vidljivosti u odnosu na 32 metra u prethodnom sustavu.
Lexus Safety System +
Novi RX je opremljen i zadnjom verzijom sustava Lexus Safety System +, koji se odlikuje naprednim tehnologijama za sigurnost i sprečavanje nesreća. Glavne odlike sustava Lexus Safety System + su:
- Predsudarna zaštita koristi kameru u vozilu i radar s milimetarskim valovima ugrađen u prednju masku radi uočavanja biciklista danju, kao i pješaka u uvjetima smanjene rasvjete.
- Kombinirajući dinamički tempomat s radarom (Dynamic Radar Cruise Control - DRCC) sa sustavom zadržavanja vozila u prometnom traku (Lane Tracing Assist - LTA), novi RX olakšava vozaču održavanje vozila u prometnom traku. Ako ovaj sustav otkrije moguće napuštanje prometnog traka, LTA upozorava vozača vizualnim signalom i zvučnim upozorenjem ili vibracijama obruča upravljača (sustav može malo i korigirati kut zakretanja upravljača).
- Sustav čitanja prometnih znakova (Road Sign Assist - RSA) prikuplja informacije s prometnih znakova koristeći kameru i navigacijske karte i prikazuje ih na virtualnom zaslonu (Head-Up Display - HUD) i višenamjenskom zaslonu, čime se smanjuje mogućnost vozačevog propusta u prepoznavanju znakova i potiče sigurnu vožnju.