Skip to Main Content (Press Enter)

Lexus podržava izvrsnost I inovativnost

kao sponzor I službeno vozilo 82. Međunarodnog filmskog festivala u Veneciji
  • Međunarodni luksuzni brend Lexus devetu godinu zaredom podržava Međunarodni filmski festival u Veneciji – La Biennale di Venezia
  • Lexus kao sponzor i službeno vozilo 82. izdanja festivala
  • Lexus njeguje kreativnu povezanost sa svijetom filma kroz strast, inovacije i kreativnost
  • Luksuzna flota elektrificiranih Lexus vozila prevozit će redatelje, glumce i VIP goste
  • U središtu pozornosti bit će potpuno novi, potpuno električni Lexus ES koji će imati vlastitu premijeru na crvenom tepihu

Lexus nastavlja svoje snažno povezivanje sa svijetom filma objavom da je i ove godine – deveti put zaredom – sponzor i službeno vozilo 82. Međunarodnog filmskog festivala u Veneciji – La Biennale di Venezia.

Ovaj međunarodni luksuzni brend dijeli zajednički duh sa svijetom filma – donosi strast, inovativnost i kreativnost u dizajn vozila te u stalnu potragu za novim oblicima održive mobilnosti. Lexusovo sudjelovanje na prestižnom festivalu u Veneciji simbolizira njegovu predanost viziji budućnosti kroz najsuvremenija i održiva tehnološka rješenja.

Od 27. kolovoza do 6. rujna Lido di Venezia postat će mjesto susreta sedme umjetnosti i automobilskih inovacija, a flota elektrificiranih Lexus modela osigurat će udoban i luksuzan prijevoz redateljima, glumcima, umjetnicima i VIP gostima. Među modelima koji će biti u službi festivala nalaze se Lexus RZ s potpuno električnim pogonom, plug-in hibridni NX te samopunjivi hibridni modeli RX, LBX, ES i UX – svi dio Lexusove višestruke strategije elektrifikacije i smanjenja emisija CO₂.

Posebnu pažnju ove godine privući će potpuno novi, potpuno električni Lexus ES – prava zvijezda koja će imati vlastiti trenutak na crvenom tepihu. Ovaj elegantni sedan ujedinjuje vrhunsku tehnologiju i profinjeni dizajn, utjelovljujući Lexusovu filozofiju "Making Luxury Personal" – personalizirani luksuz prilagođen zahtjevima tržišta u stalnoj evoluciji, s ciljem stvaranja inovativnih, uzbudljivih i nezaboravnih doživljaja, baš poput vrhunskog filma.

Paolo Moroni, direktor Lexusa Italija, izjavio je:

“Inovacija je sastavni dio Lexusovog DNK – ne samo na tehnološkoj razini, već i kroz kreativnost, održivost i stalnu usmjerenost na potrebe kupaca. Upravo te vrijednosti dijelimo sa svijetom filma, zbog čega s ponosom nastavljamo partnerstvo s La Biennale di Venezia.

I ove će godine biti privilegija našom elektrificiranom flotom luksuznih vozila dovesti glumce i redatelje do crvenog tepiha. Naša prisutnost na festivalu potvrda je i naše predanosti budućnosti – unaprjeđenju vozačkog doživljaja, redefiniranju standarda mobilnosti i poštivanju okoliša.”