-
-
Lexus, jedan od vodećih svjetskih proizvođača premium automobila, postao je službeni automobilski partner i Platinum Partner ATP Toura, počevši od 2023.
Veliko višegodišnje partnerstvo omogućit će tvrtki Lexus da kao partner sudjeluje u događajima na vodećim tržištima i dopre do premium demografske skupine obožavatelja kao službeni automobilski partner na događajima ATP Toura. Ovo uključuje nedavno najavljeno partnerstvo između Lexusa i LTA-a u Ujedinjenom Kraljevstvu, uključujući prvenstva Cinch Championships (Queen’s) i Rothesay International (Eastbourne), kao i tenisko prvenstvo Fayez Sarofim & Co. U.S. Men's Clay Court Championship (Houston). ATP i Lexus također će zajedno raditi na uspostavljanju dodatnih partnerskih odnosa s ATP turnirima i igračima, počevši od ove sezone.
Potrebno je istaknuti da je od 2023. Lexus postao Platinum Partner i službeni automobilski partner turnira Nitto ATP Finals, koji se održava od 12. do 19. studenog u Torinu Italiji, gdje se samo 8 najbolje plasiranih pojedinačnih igrača i parova natječe za prestižnu titulu. Lexus će osigurati flotu elektrificiranih modela vozila, uključujući novi električni Lexus RZ 450e, za pomoć pri prijevozu vozača, dužnosnika i ostalih gostiju za vrijeme trajanja turnira.
Lexus će si tako osigurati cjelogodišnje prezentiranje brenda na brzo rastućim-digitalnim platformama i društvenim mrežama ATP Toura, kao i partnerstvo za ATP Head-to-Head (Opens in new window), popularnu interaktivnu značajku koja obožavateljima omogućuje da provjeravaju rangiranje omiljenih igrača.
Lexus je pionir u elektrifikaciji u segmentu premium automobila, a cilj mu je ostvariti viziju holističke održive mobilnosti koja je poznata pod nazivom Lexus Electrified. Bogat asortiman elektrificiranih modela marke uključuje vozila s hibridnim električnim pogonom sa samostalnim punjenjem, plug-in hibridna vozila i potpuno električne modele.
Promicanje upotrebe takvih modela tijekom ATP turnira 2023. godine i nakon toga poklapa se s ambicijama koje organizacija ATP Tour ima u pogledu klime i u sklopu svojih programa ATP Serves i UN Sports for Climate Action, kojima je predviđeno ostvarivanje nulte stope štetnih emisija do 2040.
Massimo Calvelli, izvršni direktor organizacije ATP: „Marke ATP Tour i Lexus sinonim su za inovacije, performanse i izvrsnost, što se savršeno poklapa s našim ciljevima iz programa ATP Serves. Obožavatelji su, baš kao i kupci, uvijek na prvom mjestu i oba brenda su u potpunosti usmjerena na to da svojim obožavateljima odnosno kupcima pruže nezaboravno iskustvo. Oduševljeni smo što je Lexus ATP Tour Platinum Partner i radujemo se zajedničkim avanturama na našim globalnim platformama.”
Kontakt za medije: communications@atptour.com (Opens in new window)
Pascal Ruch, TME dopredsjednik tvrtke Lexus i odgovorna osoba za vrijednosni lanac: „Kod nas u Lexusu sve što činimo usmjereno je na ljude. Ovo se ne odnosi samo na naše automobile, već i na vodeće u klasi iskustvo i doživljaj koje pružamo svojim kupcima. Naš je cilj izmamiti osmijeh na lica kupcima. Vidimo puno sličnosti s natjecateljskim duhom u tenisu, gdje izvedba pojedinca kreira iskonsko uzbuđenje. Uzbuđeni smo zbog partnerstva s ATP Tourom i oduševljeni što možemo podijeliti strast praćenja vrhunskog tenisa s milijunima obožavatelja širom Europe i izvan nje.”
O ATP-u
Kao globalnom nadležno tijelu za muške profesionalne tenisače, misija ATP-a jest činiti sve u ime tenisa. Pružamo dobru zabavu milijardama obožavatelja širom svijeta, predstavljamo najbolje svjetske igrače na najprestižnijim turnirima i pružamo inspiraciju narednim generacijama obožavatelja i igrača. Od turnira United Cup u Australiji pa sve do Europe, Južne i Sjeverne Amerike te Azije, zvijezde ove igre bore se za osvajanje naslova i sakupljaju bodove za rang-listu Pepperstone ATP na događajima ATP Masters 1000, 500 i 250 te Grand Slam turnirima. Svi putevi vode do velikog finala, Nitto ATP Finals, prestižnog završnog turnira sezone koji se održava u Torinu u Italiji. Na njemu nastupa samo 8 najbolje rangiranih pojedinačnih igrača i parova koji prođu kvalifikacije, a na turniru se službeno proglašava i najbolji svjetski igrač prema rangu na ATP ljestvici Pepperstone, što je najveće moguće postignuće u tenisu. Ako želite saznati više, posjetite stranicu www.ATPTour.com (Opens in new window).
O tvrtki Lexus
Osnovana 1989. godine, tvrtka Lexus globalna je marka luksuznog stila života koja nudi kompletan asortiman premium vozila, uključujući limuzine LS i ES, coupe modele LC i RC F, kabriolet LC Convertible, modele LBX, UX, NX, RZ i RX crossover modele kao i GX i LX SUV modele. Lexusov cilj jest „pretvoriti luksuz u osobnu stvar” zahvaljujući maštovitoj tehnologiji, besprijekornoj izradi, profinjenoj eleganciji i filozofiji „omotenashi”’ – drevnoj japanskoj filozofiji gostoljubivosti. S više od 2,5 milijuna do sada prodanih hibridnih modela s pogonom sa samostalnim punjenje, plug-in hibridnih modela i potpuno električnih vozila širom svijeta, vizija Lexus Electrified utemeljena je na iskustvu koje marka ima u proizvodnji elektrificiranih vozila, a čiji je cilj osigurati iznimno visoke performanse, razinu upravljivosti, kontrolu i užitak pri vožnji primjenom tehnologija elektrifikacije. Godine 2022. Lexus je isporučio otprilike 625.000 vozila širom svijeta, uključujući njih 50.467 u Europi, od čega je više od 80 % njih bilo elektrificirano.